Fredag 08.10.31

3 x svenskt idag igen, och lika heta som gårdagens. Form One tror jag kan bli
nästa stora hiphop artist, om han inte redan är det??!?! Henok Achido är en ganska ny
bekantskap för mig och jag kan inte sluta spela hans Fly Fresh. Molecule vet jag ingenting
om men här medverkar Promoe.


Form One "Away" Som sagt, våran nästa stora hiphop snubbe. =) Grymt bra, minst
sagt. Ett måste är också att lyssna in "Falling Down" HÄR som är min favorit för
tillfället. Form One är aktuell med skivan "Behind Blue Eyes"

 
Molecule feat Promoe "Faluja" Härlig låt med skön video.

 
Henok Aichido "Fly Fresh" Henok är från Eritrea men är uppväxt i Kristianstad i
skåne. Har tidigare släppt en EP men är nu också snart här med första skivan
"Almaz Charming Child". Inte lika mycket nya grepp som Form One men helt klart
en underbar låt som förtjänar uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0