Torsdag 08.10.30

Nu så är tentorna gjorda och man kan va sig själv igen. Nu har jag också lite att
ta igen här på bloggen. Vi börjar med tre rykande heta svenska band. Samtliga
är aktuella med fräscha släpp och jag ser fram emot dom alla. Park Hotell låten
är dock ett par år gammal men en bra början om du inte hört bandet ännu.
Enjoy!

 
Sophia Somajo "Stockholm Calling" Vi hörde henne på "its a tensta thing"  med
Adam Tensta förra året. Nu har hon släppt en egen, "The Laptop Diaries" heter den
och låter den lika bra som den här låten kan det bli riktigt bra.

 
Jonathan Johansson "Innan vi Faller" Från nysläppta singeln "En Hand i Himmlen" Oj, detta
bådar gott. Fin stämning i den här inspelningen.

 
Park Hotell "Low on Resistance" Har inte fått tag på nya skivan än och det gör mig
irriterad. "Free for Friends" heter den iaf så håll utkik. Och fasen, hur har förresten
den här låten slunkit mig förbi? Den är ju fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0