Tre från En: Booka Shade

Den här gången vill jag lyfta fram Booka Shade. Dom är ett underbart dansband =)
som kommer från tyskland. Jag såg tyvärr bara halva deras konsert på Way out West
i somras eftersom jag var tvungen å lämna då Neil Young gick på. Av det jag såg
så va dom e helt grymma. När dom började spela stod det ca fem rader framme vid 
scenen eftersom dom flesta passade på med kiss/öl paus. När dom började spela
tog det ungefär fem minuter att fylla tältet. Det var roligt att se folk slänga halvfulla
ölglas för att kunna springa in på scenområdet!!

BOOKA SHADE LIVE DVD

 
"Body Language" En av deras absolut bästa låtar och en klassiker. Från deras
 guldplatta Movements som kom ut 2006.

 
"Charlotte" Här en låt från The Sun and the Neon Light som kom tidigare i år.
En inte lika stark platta som Movements men ändock förbannat bra!


"Paper Moon" Detta är min personliga favorit. Hittar tyvärr ingen video till den.
Också från Movements. Ett mästerverk!


Extra!! - En liten intervju också, fina grabbar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0